Puteți susține ziarul Informația Harghitei și, implicit, această pagină de Internet
prin direcționarea către Fundația „Adevărul Harghitei”
a până la 3,5% din impozitul datorat.

Miercurea Ciuc: De la 1 februarie accesul în zona pietonală va fi posibil doar celor care deţin autorizaţie | Informația Harghitei - jurnal independent
duminică , 28 aprilie 2024
Home » Societate » Miercurea Ciuc: De la 1 februarie accesul în zona pietonală va fi posibil doar celor care deţin autorizaţie
Miercurea Ciuc: De la 1 februarie accesul în zona pietonală va fi posibil doar celor care deţin autorizaţie

Miercurea Ciuc: De la 1 februarie accesul în zona pietonală va fi posibil doar celor care deţin autorizaţie

Conform Hotărârii Consiliului Local nr. 302/2021 în zona pietonală (compusă din strada Petőfi Sándor de la intersecţia cu strada Leliceni până la intersecţia cu strada Gál Sándor şi strada Pantei) pot avea acces doar autovehiculele care nu depăşesc masa maximă autorizată de 3,5 tone şi care deţin autorizaţie emisă de Primăria Miercurea Ciuc. Zona pietonală este accesibilă cu maşina doar din direcţia străzii Pantei, prin bariera instalată aici, informează Primăria Miercurea Ciuc.

Cine poate solicita autorizaţie de acces?

• persoanele fizice şi juridice care au domiciliul/sediul sau punctul de lucru înregistrat în zonă (str. Petőfi Sándor şi strada Pantei);

• sunt proprietarii vehiculului sau deţin un contract leasing în calitate de utilizator al vehiculului pentru care solicită autorizaţie de acces şi vehiculul este înmatriculat/înregistrat la o adresă din zona pietonală.

Ce documente sunt necesare pentru a solicita o autorizaţie?

• cerere privind obţinerea autorizaţiei de acces;

• copie CI/BI solicitant;

• declaraţie pe propria răspundere;

• certificat constatator ONRC pentru societăţi comerciale;

• copie carte de identitate/certificat de înregistrare autovehicul;

• copie contract de leasing, dacă este cazul;

• dovada achitării impozitului pentru autovehicul.

Documentele necesare pentru eliberarea autorizaţiei de acces pot fi depuse în mod continuu începând cu data de 17 ianuarie, la sediul Primăriei Miercurea Ciuc, biroul 44, zilnic, între orele 08:00-13:00 şi 14:00-16:00 sau prin e-mail la adresa: varosgazdalkodas@szereda.ro. Mai multe informaţii la telefon 0748/03.78.33.

Important de ştiut

• Vehiculele pot circula în zona pietonală cu viteza maximă de 5 km/oră, respectiv nu pot să stânjenească ori să împiedice circulaţia pietonilor.

• Aprovizionarea unităţilor comerciale cu autovehicule care nu deţin autorizaţie de acces se poate realiza în zilele lucrătoare, între orele 06:00 şi 09:00, timp în care bariera din str. Pantei va fi deschisă. Autovehiculele care aprovizionează spaţiile comerciale cu sediul/punct de lucru în zonă trebuie să deţină documente justificative cu destinaţia mărfurilor (factura, aviz însoţire marfă).

• Oprirea vehiculelor destinate transportului de mărfuri se va face strict pe perioada manipulării (încărcare-descărcare) mărfurilor. Altfel, oprirea autovehiculelor pe domeniul public din zona pietonală este interzisă!

• Persoanele care au autorizaţie de acces vor parca maşinile în curţile imobilelor pe care le deţin.

• Nerespectarea reglementărilor de mai sus atrage după sine amendă de la 250 până la 1.000 lei.

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.