Puteți susține ziarul Informația Harghitei și, implicit, această pagină de Internet
prin direcționarea către Fundația „Adevărul Harghitei”
a până la 3,5% din impozitul datorat.

Peste 100 de angajaţi ai Primăriei Miercurea-Ciuc, în frunte cu primarul, au ieşit în oraş cu pensule în mâini pentru a revopsi mobilierul stradal | Informația Harghitei - jurnal independent
duminică , 28 aprilie 2024
Home » Societate » Peste 100 de angajaţi ai Primăriei Miercurea-Ciuc, în frunte cu primarul, au ieşit în oraş cu pensule în mâini pentru a revopsi mobilierul stradal
Peste 100 de angajaţi ai Primăriei Miercurea-Ciuc, în frunte cu primarul, au ieşit în oraş cu pensule în mâini pentru a revopsi mobilierul stradal

Peste 100 de angajaţi ai Primăriei Miercurea-Ciuc, în frunte cu primarul, au ieşit în oraş cu pensule în mâini pentru a revopsi mobilierul stradal

Peste 100 de angajaţi ai Primăriei Miercurea-Ciuc au schimbat, ieri, pentru câteva ore stilourile şi calculatoarele cu pensule şi cutii cu vopsea şi au participat la o inedită acţiune de revopsire a băncilor şi a altor elemente de mobilier stradal din municipiul reşedinţă de judeţ.

„Deja de 2 ani, împreună cu colegii noştri din birourile primăriei, ne-am făcut un obicei să ieşim în oraş şi să îi ajutăm pe cei de la Horticultură, de la Gospodăria Orăşenească, pentru că din fericire avem foarte multe spaţii publice cu foarte mult mobilier stradal care trebuie întreţinut, iar colegii noştri sunt copleşiţi, mai ales în perioada lunii mai. Ca şi în ultimii 2 ani, am revopsit tot ce înseamnă mobilier stradal din lemn în centrul oraşului. Am reuşit să revopsim 294 de bănci, peste 30 ghivece pentru copaci şi flori, un spaţiu de joacă integral, gardul unui alt spaţiu de joacă, panouri de reclamă sau publicitate pentru instituţiile noastre, adică tot ceea ce am prins din lemn şi este mobilier stradal este reîmprospătat, înfrumuseţat”, a declarat publicaţiei noastre primarul municipiului Miercurea-Ciuc, Korodi Attila. Acesta a precizat că la acţiune au participat şi cei doi viceprimari, secretarul general, managerul public, toţi directorii de servicii şi angajaţii primăriei care nu au avut activităţi urgente sau de relaţii cu publicul.

„A fost chiar o activitate bună. Adevărul este că facem asta fiecare dintre noi şi acasă şi cumva oraşul este un fel de casă, aşa că facem cu drag şi mai ales ieşim din rutină”, a afirmat Korodi Attila, care a adăugat că s-a dorit ca acţiunea să fie şi una de tipul „team building”, în care să fie inclusă şi servirea unei porţii de gulaş, în condiţiile în care sunt mulţi angajaţi care lucrează în diferite birouri din cadrul primăriei şi care nu interacţionează foarte des. (E. Groza)

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.