Ce să mănânci seara astfel încât să nu te îngrași | Informația Harghitei - jurnal independent
miercuri , 12 iunie 2024
Home » Societate » Ce să mănânci seara astfel încât să nu te îngrași
Ce să mănânci seara astfel încât să nu te îngrași

Ce să mănânci seara astfel încât să nu te îngrași

(articol publicitar)

Cu toții suntem preocupați de felul în care arătăm și știm cât de important este să nu sărim peste ultima masă principala a zilei, respecitv cina ci să introducem în meniul acesteia alimente sărace în calorii, dar bogate în proteine. Bineînțeles, dulciurile și prăjelile nu fac parte din alimentele recomandate la cină astfel încât este bine să uiți de ele și să le consumi în alt moment al zilei.

Top 4 alimente pe care le poți consuma la cină, fără probleme

Lactatele sunt fără doar și poate opțiunea cea mai sigură atunci când vine vorba despre alimente pe care le poți consuma seară. Pe lângă faptul că acestea conțin triptofan, un aminoacid ce ajută la inducerea somnului natural, acestea se pot consuma sub diverse forme, fără să fii nevoit să petreci prea mult timp în bucătărie. Poți să optezi pentru un iaurt degresat în care să adaugi niște fructe proaspete sau poți să faci un aperitiv din sortimente de brânză în combinație cu struguri sau pur și simplu poți să alegi rețete care să conțină brânză de vaci proaspătă de la Laktotrio, cu siguranță vei avea parte de o cină pe cinste.

  • Peștele și fructele de mare

Unul dintre cele mai sănătoase alimente și cu beneficii evidente pentru întregul organism este peștele. Indiferent că vei alege să prepari un somon la cuptor sau o salată cu ton sau chiar și un păstrăv la grătar, efectul va fi același. Vei beneficia de o cină gustoasă, dar sănătoasă și ușoară astfel încât somnul tău va fi unul odihnitor. Fructele de mare sunt iarăși o alegere inspirată și sunt adesea recomandate de către nutriționiști pentru a fi consumate la cină. Poți să le asezonezi cu niște paste integrale sau le poți consuma alături de o salată.

  • Legumele

Cele mai potrivite legume pentru cină sunt legumele verzi precum broccoli, spanacul și prazul. Nici ciupercile sau roșiile nu trebuie evitate și le poți consuma la cină fără ca ulterior să ai bătăi de cap. Însă, pentru o silueta perfectă, secretul constă în a consumă legume fierte, în stare crudă sau gătite la cuptor sau pe grătar.

  • Pastele integrale

Pastele integrale sunt ideale atunci când îți dorești o cină puțin mai consistentă, dar sănătoasă și fără prea multe calorii. Acestea conține fibre care au grijă de digestia ta, dar sunt și o importantă sursă de nutrienți precum vitamina B, magneziu, seleniu și mangan. Trebuie doar să ai grijă cum le gătești și să eviți cât mai mult combinarea acestora cu sosuri pe bază de carne. Poți să încerci rețete cu fructe de mare, cu legume sau poți opta pentru tradiționalele macaroane cu brânză. Cu siguranță, cina ta va avea un gust de neuitat.

Sper că aceste sfaturi te vor ajută să ai parte de o cină gustoasă și sănătoasă în același timp, pe care cu toții o merităm după o zi lungă. Dacă ți-au plăcut sfaturile noastre, introdu-le în rutina ta nu vei regreta. Nu uita să adaugi și un pahar de vin, roșu sau alb în funcție de preferințele tale.

Sursa foto: unsplash.com

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.