Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, preocupat de calitatea serviciilor acordate pacienţilor şi de gradul de mulţumire al acestora | Informația Harghitei - jurnal independent
miercuri , 8 decembrie 2021
Home » Sănătate » Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, preocupat de calitatea serviciilor acordate pacienţilor şi de gradul de mulţumire al acestora
Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, preocupat de calitatea serviciilor acordate pacienţilor şi de gradul de mulţumire al acestora

Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, preocupat de calitatea serviciilor acordate pacienţilor şi de gradul de mulţumire al acestora

  • „Recent, modalitatea de chestionare a pacienţilor despre gradul de satisfacţie legat de serviciile primite în spitalul judeţean a fost completată. Am modificat procedura de evaluare pe hârtie şi am lansat evaluarea electronică”, a anunţat Biroul de presă al spitalului judeţean

Potrivit comunicatului remis presei, la internare pacienţii vor primi chestionarele, pentru a le completa în perioada petrecută în spital. Înainte de externare, le vor depune în cutiile special amenajate în acest scop în vestiarul pacienţilor de la parter sau la uşa de ieşire, vizavi de lifturi.

Chestionarele conţin întrebări legate de calitatea serviciilor oferite, de tratamentul primit, dacă pacientul a fost informat corespunzător, dacă a fost satisfăcut de calitatea mâncării, a infrastructurii din spital, a curăţeniei şi altele. Chestionarele pot fi completate şi cu păstrarea anonimatului, se precizează în documentul citat.

Bolnavii internaţi şi trataţi în clădirile externe ale spitalului vor depune chestionarele completate în cutiile aferente fiecărei secţii.

„Spitalul aşteaptă opinia pacienţilor internaţi cu privire la îngrijirea primită la noi. Chestionarea pacienţilor a funcţionat şi înainte, acum însă am modificată această evaluare, în aşa fel încât să fie cât mai obiectivă”, se menţionează în comunicatul de presă al Spitalului judeţean de Urgenţă (SJU) din Miercurea Ciuc.

Pe lângă chestionarele pe suport de hârtie, fiecare pacient al spitalului va primi, după externare, un alt chestionar, în format electronic de această dată, cu mai multe întrebări concrete, la care pot adăuga propriile opinii, recomandările şi sugestiile lor în detaliu.

„Pe numărul de telefon pe care l-au dictat la internare, pacienţii vor primi un SMS cu un link. Accesând acest link, pacienţii pot completa un chestionar în format electronic, diferit de cel pe suport de hârtie, care oferă şi posibilitatea formulării unor opinii detailate sau recomandări către spital”, explică Biroul de presă al SJU.

Dr. Konrád Judit, managerul spitalului judeţean, consideră că orice informaţie primită de la pacienţi este bine-venită, la fel de valoroase fiind şi sugestiile acestora.

„Putem să ne dezvoltăm, să îmbunătăţim serviciile atunci când primim informaţii de la pacienţi şi despre probleme. Aprecierile ne mângâie sufletul, dar pe lângă acestea avem nevoie şi de feedback despre situaţia reală. Fără acestea nu avem cum să facem schimbări. Vă rugăm completaţi chestionarele, să ne arătaţi prin intermediul lor dacă aţi avut probleme sau dacă aţi fost mulţumiţi de serviciile primite în spital”, a declarat dr. Konrád Judit.

La rândul său, preşedintele Consiliului Judeţean Harghita, Borboly Csaba, în calitate de conducător al instituţiei în administrarea căreia se află SJU, îndeamnă pacienţii să se folosească de oportunitatea de a-şi formula opiniile.

„La baza unei societăţi sănătoase stă şi un sistem sanitar modern. De aceea, dezvoltarea spitalelor este o prioritate pentru noi. Scopul nostru este să construim un judeţ sănătos. Suntem conştienţi de faptul că a fi într-un spital este o situaţie stresantă, cei care sunt internaţi fiind nevoiţi să petreacă o anumită perioadă de timp departe de condiţiile obişnuite, cunoscute. Pe lângă modernizarea condiţiilor din spital, punem accent şi pe îmbunătăţirea îngrijirii, care este şi ea un aspect foarte important. În acest scop vă cerem să ne ajutaţi în munca noastră, să ne spuneţi opiniile dumneavoastră, ca să putem rezolva problemele împreună”, a adăugat preşedintele Borboly Csaba.

Chestionarele completate sunt centralizate de către Serviciul de Management al Calităţii din cadrul spitalului. Răspunsurile primite la întrebările chestionarelor vor fi prelucrate şi prezentate conducerii instituţiei în fiecare lună, urmând să se caute şi să se găsească soluţii la problemele sesizate.

Mai multe detalii puteţi găsi în materialul video de pe pagina de Facebook a spitalului. (D.M.)

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.