Puteți susține ziarul Informația Harghitei și, implicit, această pagină de Internet
prin direcționarea către Fundația „Adevărul Harghitei”
a până la 3,5% din impozitul datorat.



De la cititori | Informația Harghitei - jurnal independent
marți , 18 februarie 2025
Home » Societate » De la cititori
De la cititori

De la cititori

O cititoare din Topliţa ne-a adresat o sesizare prin care a semnalat posibile probleme pe care le-a avut cu angajaţi ai Poştei Române şi nereguli în livrarea corespondenţei de către serviciul poştal din municipiul amintit anterior. În scrisoarea pe care am primit-o pe adresa redacţiei, aceasta susţine că întârzierile unor documente importante i-ar fi cauzat dificultăţi financiare şi juridice, punând-o într-o situaţie delicată, după ce nu ar fi primit în timp util înştiinţări trimise de către Judecătoria municipiului Topliţa prin intermediul poştei.

Aceasta afirmă că mai multe plicuri expediate cu prioritate de către instanţa de judecată ar fi ajuns la destinaţie cu întârziere, unele chiar şi după două luni. Acestea erau înştiinţări în cadrul unui proces pe care doamna îl avea cu o companie de telefonie mobilă privind plata unui abonament. Acest lucru i-ar fi provocat consecinţe negative asupra situaţiei sale personale.

Potrivit relatării sale, întârzierile ar fi dus la depăşirea unor termene legale importante, ceea ce ar fi avut drept rezultat executarea silită a unei sume de peste 2.000 de lei, reţinută integral din pensie în doar două luni. Aceasta consideră că, dacă plicurile ar fi fost livrate la timp, ar fi putut evita această situaţie, având posibilitatea de a acţiona legal în termenul prevăzut, putând să i se reţină câte 200 de lei în timp de 11 luni.

Mai mult, cititoarea susţine că, în încercarea de a obţine clarificări, s-a lovit de refuzul angajaţilor poştei de a-i furniza informaţii despre livrarea corespondenţei, aceştia motivând că nu au dreptul să ofere detalii despre documentele expediate. De asemenea, afirmă că unele plicuri ar fi fost predate fără confirmare de primire, iar altele ar fi fost lăsate în cutii poştale greşite, ceea ce ar fi condus la şi mai multe întârzieri şi complicaţii.

În aceste condiţii, cititoarea speră ca situaţia să fie analizată de instituţiile responsabile şi ca serviciile poştale să fie îmbunătăţite, astfel încât astfel de probleme să nu se mai repete.

***

Am solicitat un punct de vedere şi de la Oficiului Poştal Topliţa, însă nu am primit răspuns până în prezent.

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.