Pagină de Facebook dedicată producătorilor agricoli din Subcetate | Informația Harghitei - jurnal independent
marți , 26 mai 2020
[ditty_news_ticker id="20336"]
Home » Agricultură/Ecologie » Pagină de Facebook dedicată producătorilor agricoli din Subcetate
Pagină de Facebook dedicată producătorilor agricoli din Subcetate

Pagină de Facebook dedicată producătorilor agricoli din Subcetate

Deşi s-a stabilit în Germania, Gabriel Suciu nu a renunţat la rădăcinile sale din Subcetate, iar ca dovadă a pus în practică o iniţiativă pentru a sprijini agricultura locală. A realizat o pagină de Facebook prin intermediul căreia producătorii din comună pot să devină cunoscuţi şi, astfel, să-şi atragă clienţi. Pagina nu a realizat-o singur, ci în colaborare cu un localnic, Dorin Cotfas.

Deşi pagina „Târgul Subcetăţii” este dedicată exclusiv producătorilor din Subcetate, astfel că pe ea se vor regăsi doar anunţuri ale celor din comună, se doreşte să se atragă clienţi din toate zonele, inclusiv cei care sunt doar prin trecere.

Cum funcţionează pagina? Gabriel Suciu spunea că fiecare producător poate posta singur sau cu ajutorul administratorilor paginii anunţul cu produsele care sunt pentru vânzare. Pentru ca în timp acest anunţ să nu se piardă, fiecărui producător îi va fi creat un afiş publicitar care va cuprinde detaliile despre produse, numele şi contactul. Apoi, toate afişele vor fi trecute în albumul de poze Producători.

De vânzarea produselor se vor ocupa doar producătorii. Acesta va putea fi contactat de către client fie prin telefon, fie prin intermediul paginii de Facebook, astfel că toate detaliile legate de preţ şi de distribuţie vor fi stabilite de către producători şi clienţi. Totodată, mai spunea Gabriel Suciu, se doreşte şi crearea unui mic magazin on-line cu produse de la producătorii stabili, vânzarea produselor fiind aceeaşi ca cea de mai sus.

„Dorim să încurajăm lumea să posteze, cu toate că există o anumită reticenţă în ceea ce priveşte folosirea Internetului şi tehnologia curentă. Suntem siguri că vom reuşi (…) să formăm o altă idee în ceea ce priveşte domeniul online, iar micii producători se vor simţi astfel mult mai încurajaţi”, mai spunea iniţiatorul ideii paginii Târgul Subcetăţii.

LIVIU C.

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.