Puteți susține ziarul Informația Harghitei și, implicit, această pagină de Internet
prin direcționarea către Fundația „Adevărul Harghitei”
a până la 3,5% din impozitul datorat.

Din pragul falimentului, la profituri uriașe – cum face diferența procesul de SEO | Informația Harghitei - jurnal independent
sâmbătă , 20 aprilie 2024
Home » Economic » Din pragul falimentului, la profituri uriașe – cum face diferența procesul de SEO
Din pragul falimentului, la profituri uriașe – cum face diferența procesul de SEO

Din pragul falimentului, la profituri uriașe – cum face diferența procesul de SEO

În zilele noastre, mulți nu conștientizează cât de mult contează online-ul. Pare deja învechită expresia „nu ești online, nu exiști”, și asta pentru că apreciem în momentul de față mediul virtual ca și ceva garantat.

Această greșeală în abordare o vom explica în continuare, mulțumită unei mărturisiri a unui proprietar de business, care a înțeles importanța serviciilor SEO, după o colaborare cu E-Advertising.

Povestea a început în mod clasic, de la o idee de business pusă pur și simplu în aplicare. Este vorba despre o școală de dans, una din numeroasele astfel de școli existente în capitală.

Ca orice antreprenor, proprietarul își dorea reușită pe toate planurile, însă avea să ajungă aproape în pragul falimentului.

Un singur pas, o singură decizie corectă a fost elementul care a dus această afacere pe culmile succesului – este vorba despre colaborarea cu specialiștii E-Advertising.

Decizia de a promova business-ul este luată atât de antreprenorii care înființează start-up-uri, cât și de cei care dețin deja afaceri cunoscute și bine consolidate pe piață. Cum bugetul inițial alocat promovării este destul de limitat, nu oricine reușește să se afirme pe piața cu o concurență tot mai ridicată. Totuși, succesul poate fi atins, dacă se optează pentru canalele potrivite de promovare.

Cu funcție dublă de proprietar și administrator al școlii de dans, domnul în cauză a început să promoveze cursurile pe care le oferea prin diverse medii. A împărțit prin București afișe și pliante, a cumpărat spațiu de reclamă la radio, s-a înscris în Pagini Aurii, a afișat anunțuri prin ziare și pe panourile de tip billboard din capitală.

Logica simplă arată că toate aceste eforturi trebuiau să își arate roadele destul de rapid. Cu toate acestea, creșterea numărului de cursanți ai școlii de dans era abia vizibilă. Investiția în promovare trebuia să fie recuperată, însă situația faptică se agrava.

Momentul crucial care a dus la schimbarea opticii cu privire la promovare – după spusele proprietarului școlii de dans – a fost o simplă întâlnire cu Eugen Șotropa, CEO și co-fondator al companiei E-Advertising. După o discuție deschisă, după ce a precizat tot ceea ce făcuse pentru promovarea business-ului, a aflat și de ce succesul întârzia să apară.

„Eugen mi-a deschis ochii. Mi-a spus că peste 85% dintre cei care au nevoie de un produs sau de un serviciu, îl caută prima dată online. Prin urmare, cu metodele de promovare pe care le-am folosit și care au fost destul de costisitoare, am reușit să ajung la mai puțin de 15% dintre potențialii clienți.”

Concluzia evidentă a fost transpunerea afacerii și în mediul online. Pasul era deja făcut, școala de dans avea creat un site, însă accentul nu cădea deloc pe promovarea acestuia, pe maximizarea potențialului pe care îl avea de oferit.

„Tot Eugen mi-a mai spus un lucru. Poți să fii prezent în mediul virtual, însă asta nu îți va aduce nimic dacă nu ești vizibil. Așa a început discuția noastră despre servicii SEO, despre ce pot acestea să ofere. Vă spun pe scurt ce am învățat din această discuție. Atunci când cineva vede pliantul tău, în cel mai bun caz îl păstrează, gândindu-se că la un moment dat va avea nevoie de produsele sau serviciile pe care le oferi. Pe de altă parte, când cineva face o căutare online, știe exact ce are nevoie și alege mult mai ușor dacă business-ul tău este vizibil în primele rezultate ale căutărilor.”

După câteva luni de activitate, școala de dans se apropia de pragul falimentului. Avea un site prin care se promova și existau de asemenea reclame și anunțuri în mediile offline, însă nu era deloc suficient. Implementarea strategiilor de promovare online, prin focus sporit pe SEO și vizibilitate, au dublat și apoi triplat cursanții școlii de dans în doar 6 luni.

Cine sunt de fapt și ce oferă cei de la E-Advertising?

Compania fondată în 2011 și-a câștigat un renume binemeritat în cei 6 ani de activitate. Cazul școlii de dans bucureștene este unul singular – în fapt peste 700 de clienți din întreaga țară au avut parte de rezultate excelente și de creșteri ale cifrei de afaceri și ale profiturilor.

E-Advertising este agenția de marketing digital cu focus pe SEO care îți poate aduce afacerea în top. Ne referim aici la topul rezultatelor afișate de motoarele de căutare, pe cuvinte cheie specifice fiecărui domeniu de activitate.

Cunoștințele de specialitate și experiența acumulată de-a lungul timpului de companie a dus și la apariția primei cărți SEO scrisă de autori români. Volumul intitulat Domină topul motoarelor de căutarepoate fi cumpărat de oricine, direct de pe site-ul oficial www.e-advertising.co.

Dacă te afli într-o situație similară cu cea a proprietarului școlii de dans, sau dacă pur și simplu vrei să îți dezvolți afacerea profitând de oportunitatea uriașă oferită de optimizarea pentru motoarele de căutare, contactează experții folosind următoarele date:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office[at]e-advertising.co

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.