Puteți susține ziarul Informația Harghitei și, implicit, această pagină de Internet
prin direcționarea către Fundația „Adevărul Harghitei”
a până la 3,5% din impozitul datorat.

Clienți înșelați de către un operator naţional de telefonie | Informația Harghitei - jurnal independent
joi , 25 aprilie 2024
Home » Economic » Clienți înșelați de către un operator naţional de telefonie
Clienți înșelați de către un operator naţional de telefonie

Clienți înșelați de către un operator naţional de telefonie

Comisarii CJPC Harghita au constatat că un operator naţional de telefonie, fixă şi mobilă, în repetate rânduri efectua practici comerciale incorecte în relaţia cu, consumatorii , fiind afectate astfel interesele economice ale acestora.

În ultima perioadă consumatorii au reclamat la CJPC Harghita, faptul că au fost înşelaţi în diverse forme, dezinformaţi, sau informaţi incomplet asupra produselor sau serviciilor prestate precum şi clauzele prevăzute în contracte. Astfel dintr-un număr de 31 reclamaţii înregistrate la CJPC Harghita cu privire la acelaşi operator economic, în urma cercetărilor acestora, instituţia noastră a constatat că doar 4 dintre acestea s-au dovedit a fi neîntemeiate, în restul cazurilor consumatorii au avut dreptate.

Astfel, comisarii COMISARIATULUI JUDETEAN PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR HARGHITA, în urma cercetării reclamaţiilor înregistrate, au constatat că operatorul economic în cauză , prin demersurile sale, a efectuat diverse acţiuni înşelătoare şi practici comerciale incorecte în relaţia cu, consumatorii. Pentru aceste încălcări grave a legislaţiei în vigoare în domeniul protecţiei consumatorilor, instituţia noastră a sanctionat operatorul economic în mai multe rânduri cu amenzi contravenționale în valoare totală de 58.000 lei .

CJPC Harghita Vă asigură că va răspunde promt la fiecare sesizare primită referitor la orice operator economic care în activitatea pe care o desfăşoară, poate pune în pericol viaţa, sănătatea, siguranţa, interesele legitime sau economice ale consumatorilor. Sesizările şi reclamaţiile pot fi depuse la sediul instituţiei, telefonic la nr. 0266 311702, sau pe mail harghita@opc.ro, precum şi prin intermediul Telefonului Consumatorilor apelând numărul 0219551.

 

COMISAR ŞEF ADJUNCT,

ing.ec Laurenţiu MOLDOVAN

Comentarii:

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.